COMUNICAT EU-Alzira denuncia les accions feixistes perpetrades en la vila

El col·lectiu d’EU-Alzira condemna les accions feixistes que han realitzat en el mural que es va realitzar el passat 16 de juliol de 2016, en la jornada de trobada d’artistes plàstics i visuals, que mostren la intolerància i la ignorància dels seus autors. Desgraciadament, no es tracta d’un fet aïllat, sinó que és una circumstància que de tant en tant patim tant EU com altres entitats també en la nostra ciutat.
Des d’EUPV hem exigit en multitud d’ocasions a les administracions tolerància zero cap a manifestacions dels moviments feixistes al País Valencià, que és un dels territoris on més atacs es produeixen en tot l’Estat. Desgraciadament en algunes ocasions l’actitud de les autoritats ha estat permissiva en les actuacions i manifestacions de grups d’extrema-dreta.
Per això mateix, des d’EU-Alzira volem manifestar la nostra voluntat de continuar treballant per la convivència democràtica, la igualtat i la justícia social.